Followers

Friday, April 02, 2010

sate nasi impit maryam...

mak tok maryam ada kt sini..yiehaaaaaaaaaaaa sian kt mak tok hari2 dok melepak je kt umah..so kami ajak la mak tok kuar cari makan ... makan sate kajang je kt USJ taipan.. hehehe muahaha perasan x maryam skrg ni..suka benar melaram... malam2 pun masih ngan "sepit mata" rm2 dia... hek hek hek

orang makan sate..maryam makan nasi himpit...nasi himpit sate kajang mmg feberet maryam... kalau makan kt tempat lain mmg dia kureng.. tp cuba bg nasi himpit dari sate kajang(hj samuri) kompom plate yg large tu dia sowang sapu... al-hamdulillah selera dia makan... kalau mama yg rebus pun dia x makan banyak camtu... mak tok tetiba plak ada hati nak buat nasi himpit bila tgk cucu dia makan ngan seleranya...bagus2...bleh km tumpang sepinggan dua..

5 comments:

a d r e y n i e e l i s y a said...

adus..
lama x mkn nasi impit taw...

☆ lieya latif ☆ said...

amboi glamer anak dare ko sue...siap berspek hah...comey!! comey!!

oo maryam suke makan nasi impit yeak...bagus laaa...senang kan camtu...kalo mija plak...time makan sate...timun yg dibedalnye....heheheeheh

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

adreynieelisya - hek hek jom buat nasi himpit esok..

lieya- hahaha lawakkan malam2 pun nak pakai spek gak... uihh kuat gigi mia makan timun...

Sham Ummi Echa said...

kekeke..brsakan maryam melawa eh.. mlm2 pon nk ber'sepit mata'..kekeke

uihh dapnyer mkn nasi impit.. lama lak rasanya x mkn sate

Mimi said...

mmg vogue la Maryam dgn sepit mata baru dia..

nasi impit tu mmg sesuai kan utk kids..najeeb pun suka sgt nasi impit samuri sbb kuah dia sedap, tak pedas sgt sbb cili asingkan.

Related Posts with Thumbnails