Followers

Thursday, April 15, 2010

PERSATUAN SALAH CAKAP @ FB

Tun Faiz Masa aku praktikal dengan 3 member aku , bos kita orang Cina, then ada satu perbincangan la sebelum kita orang edar fliers :

Pesalah : semuanya bos
saksi : aku Dean Ekin dan zaiful

Part 1

ayat salah : wa you orang mesti mau edar fliers waktu pagi tau nanti tengahari matahari TERIAK!

ayat betul : wa you orang mesti mau eda...r fliers waktu pagi tau nanti tengahari matahari TERIK!

Part 2

ayat salah : Ok, you all boleh BERSURAU.

ayat betul : ok, you all boleh BERSURAI.

masa boss silap tu, masing2 tak boleh tengok muka masing2, kang tergelak besar depan boss kang markah praktikal kurang plak.

tolonglah..adoi x tahan gelak baca cerita masing2....kalau korang bosan time rehat tatau nak buat apa.. cuba masuk persatuan ni...hahaha bleh tensen org di sekeliling kiter dibuatnya...saya asyik gelak je..

7 comments:

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

biasanya bos cha ya nun alif yang salu cakap salah kan... heheheh

Puan Iza said...

hahahaha..aku tumpang gelak skali..

~ Ann ~ said...

hahaha.. gelak gelak pagi..

hati-hati nanti bos cakap: weyh you orang sayap!

ayat betul: weyh you orang sadap!

hahaha :D

Jasfyra said...

ada gak camtu..hahaha

☆ lieya latif ☆ said...

wakakaakak...gile ko sue, kalo aku tu, dah terkentut2 tahan gelak...silap2 mmg tak leh tahan dah, terus gelak jek tuh wakakakaka....

ape2 pun die bagus laa sebab gune gak bahasa melayu kan....

As said...

hahah.. cam2... giler klako ko.... kadang silap taip tuh makna lain hoh...

Sham Ummi Echa said...

hahaha...lawak2..

dlu masa aku keje kt tmpat lama aku ngan kwn aku siap buat catitan sapa yg salah ckp nih.. siap tgk sapa yg paling kerap salah cakap..dn pemenangnya adalah AKU!!

Related Posts with Thumbnails