Followers

Monday, April 12, 2010

Like Mother Like Daughter


amacam? hehehe tudung ni dah sah menjadi hak milik maryam hokeh... sggh gila kuasa anak dara ku ini... siap nangis2 bila saya kat ni bukan dia punya... pastukan maryam siap pesan suh beli 3 lagi utk dia... hamboi2... ingat rm2 ke selai... ambik la nak oii pasal kurang sesuai ngan muka mama yang chantek nih ... sob sob sob

6 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ahakss.......
anak dara ko dah start pandai nak melaram dah yerk...
hik hik hik....

cantik arr selendang tu sue

☆ lieya latif ☆ said...

alah............comelnye...

mak ngan anak same2 comel....

sue, aku tingin nak pakai shawl nie sue....adik aku jenis pakai shawl nie....

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

comel jer sue pakai shawl tu.. sama comel dengan maryam. heheh

akak pun jenis tak leh pakai shawl, muka giler bulat. tak seswai..

mar!ahaf!z said...

:) anak pompuan sure kebas mak dia punya aje :)

eiNa said...

ahakss.. skang musim shawl.. ok jek tengok. sebab kta tak penah tengok muka sendiri mcm tu..

♥Azie♥ said...

kesian maryam..bgtau cik zie saper budak tue..biar erin p cubit dgn dia

Related Posts with Thumbnails