Followers

Wednesday, April 14, 2010

Hari Sukan Tadika Muhajirin Part II - last

ni n3 last pasal hari sukan tadika maryam..muahaha mama awak dah malas dah nak tulis panjang2... sila percaya

lepas acara maryam budak2 ni dapat makanan... maryam x makan pun dia minum milo je sekotak ...pg tu maryam dah mkn roti ayah dia buat

tudung budak2 ni dah ilang... hehehe walaupun cuaca mendung tp x berangin tau...hangat...saya pun rasa ala2 nak pitam je..penat woo lompat2 jerit2 bg sokongan nih... tp kan rasanya haku sowang je yg over bg sokongan lol lol lol

sebelum balik budak2 ni semua dapat gift, majlis penyampaian hadiah x buat pasal sabtu tu hujan lebat, km pun ingat batal dah..tggu sampai kol 10 rasanya br start acara semua.. so pengurusan tukar jadual..byk gak acara xde di buat..tmasuk penyampaian hadiah... dalam mmgu ni br maryam & kawan2 akan dpt hadiah dlm acara masing2...


budak yg selalu ada ngan maryam tu anak cikgu taska ( nursery) maryam ye.. nama dia siti zulaikha... beza umo 1 tahun je depa ni..klu sebayakan bagus..bleh p school sama2... jom layan pic bawah ni...hahahaha gelak guling2 dulu..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
muahahahahaha...comelkan hidung maryam...

5 comments:

makcikrehan said...

maryam dpt hadiah byk tak? tak sabar tunggu saat mencah pulak bersukan. habih berlemoih satu badan gamaknya! hahaha

watie said...

salam sue..

sonotnye maryam bersukan.. meriah gitu.. x sabar tunggu cik mya plak kikiki

cepat betul masa berlalu kenal maryam kecik lagi.. sekarang dah sekolah huhuhu auntie semakin tua maryam hihihi

re = petang sikit coz mood pagi marah lagi.. kang petang reda sikit so update x de laa memaki hamun... berhemah gitu hihihi

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

mesti maryam tak sabar nak dapat hadiah tu kan..

heheh kelakar maryam buat hidung cenggitu

mar!ahaf!z said...

ingatkan ko ada anak kembar :p
(kawan maryam tu amek gmbr skali dgn korang) hehehehe

☆ lieya latif ☆ said...

beb...ni pengalaman terindah tau....tgk anak join sukan buat pertama kalinyer....aku pun excited ko.....huhuhuhu...

mau sebok rakam jek time die dok bersukan .....he he he

Related Posts with Thumbnails