Followers

Tuesday, April 13, 2010

PENGALAMAN PERTAMA


HARI SUKAN TADIKA MUHAJIRIN [PART I] : susun gelang dalam kon
Tarikh : 10 April 2010
Masa : 08.30pg -12.30tghari

Perbarisan, masing2 cute je... hehehe lepas tu berlemuihhh


maryam & geng tgh tggu giliran derang bsukan... praktis 3 mggu tu...hahaha..acara ni mmg khas utk budak umo 4 tahun.. marya pelari no 4... hehehe

laju wooo maryam larik...hehehe mama bajet maryam akan malu2..sekali wahh konfiden tuh.. gigih je blari...syg anak mama.... rasanya team maryam dpt no 1 @ 2, x perasan pasal mama bz ambik gambo...

ok bersambung...

autopublish

6 comments:

yana said...

cutenya dia lari...u r gud mama...temankn ank g sukan...

zana said...

seronoknyerrr sue...tengok mariam happy bersukan....kemain bersungguh2 tengok muka dia tu..lari gi masukkan gelang tu kan kon....sweet jer...

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

yana - thanks... sebenarnya kalau boleh saya sentiasa nak bersama ngan maryam...tp apa kan daya..

zana - hehe thn dpn klu batrice sekolah ko akan rasa gak pengalaman ni zana.. syoikk tau... hehehe

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

ishk mesti kau rasa terharu dan eksited kan sue. kalau akak pun mesti dah terjerit2 dah suruh dorang cepat, cepat.. heheheh

Puan Iza said...

mesti excited sgt2kan sue tgk anak bersukan...aku lambat lg nak tgk haikal bersukan....:-)sekolah pun tidak lagi hehehehe

SSulieana said...

amboi x pdn ngan kecik halus bdk ni...nmpk laju je lari...sonotnye...

Related Posts with Thumbnails