Followers

Friday, April 23, 2010

dah hampir .... re: alamak sowi2.. sengal tul lah haku hari nih!!!

tahniah zuera ...dpt tangkap no 16500 tggl lg bape puluh je nak sampai 16700... syue...jgn lupa kejap2 jengok ... yg lain2 pun..gudluck!!!

********************************

wakakakaka maap eh semua..tuan rumah pun pelik + heran... hahaha rupanya haku salah..ingat dah tuko no btuah itu kt n3 sebelum ni... opss x berniat nak tipu eh..pasalnya sy tulis kt diari no 16500 dan 16700 rupa2nya kt n3 sebelum ni 17000 ...opsss sowi2.. thank syue sebab komen td.... wokeh2 kita mula lain.. no 17000 kita kekal kan.... tp sapa yg dpt ingatkan sy eh...

kita letak no baru gak today 16800.. sian korang yg dok cuba tu kan.. ampuns eh...

5 comments:

Lily @ Mama Iqa said...

ade contest eh? hehe..sori beb..aku br kembali semula ke dunia blog..huhu..byk story aku lama tak ikut. terlps 8 la sue..16708 dah skrg nih

syue said...

16700 ke 17000? :O saya udah pelikk. huaa~

☆ lieya latif ☆ said...

puh kiri puh kanan...mintak2 mengena hehheheh

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ha ha ha...ko naper sue..?
relaks beb relaks

aku dah terlepas ler no 16800 tu..terlepas 23 hits jer...takpe...aku nak tunggu 17000 plak.

♥Azie♥ said...

Huhuhu selalu tak kena..tak der rezeki

Related Posts with Thumbnails