Followers

Monday, April 26, 2010

COKLAT PERISA CILI

Masa p GH baru2 ni ... jalan2 kt dlm kedai coklat beryl's ternampak coklat perisa cili ni... saya cam biasa jenis nak merasa ...mana nak tau kot2 sedap giler kan....hehehe try la beli sekotak... hurmm rasanya mcm coklat biasa tp ujung2 tu ada pedas2 sket.... bleh la klu nak merasa..sedap lg coklat perisa durian..yummeh....

p/s : coklat ni ada tanda halal msia... so jgn ragu2 eh..

4 comments:

QueenImah said...

hye ade juga perisa chili yer...

☆ lieya latif ☆ said...

pelik ni sue...pes time aku dengar....cili pun dah boleh dijadikan coklat kan.....bagus gak tuk sape2 yg suke pedas2 ni heheeheheh

Mimi said...

sure sedap coklat ni..manis2 pedas..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

aku tak pernah jumpa lagi ko coklat camtu...yg perisa durian pun aku nampak ari tu kat GH tp cam biasa ler...aku nie jakun sikit, benda2 yg pelik sikit mula ler aku was2 nak beli

Related Posts with Thumbnails