Followers

Thursday, April 01, 2010

word search

5ini adalah hobi baru saya...hehehe skrg ni x kisah dah klu kena tggu en abu dlm keta pasal dgn adanya buku ini saya x sedar masa blalu ... hek hek hek... tenkiulah kpd kawan opis yg memperkenalkan buku ini... selain dapat membuang masa, dgn buku ni bleh la tambah sket2 vocab saya... kalau agak tatau apa kebendanya nanti semak ngan kamus...syiokkkkkk sebenarnya novel yg beli kt pesta buku ari tu pun belum baca...sibuk buat benda lain...


kalau korang nak beli boleh beli di MYDIN pasal rega dia murah.. cam buku saya ni ada 8 set semuanya saya beli satu je.. satu buku ni je ada 83 muka surat untuk korang selesaikan..byk tu..dah abeh nanti br beli lain..... harga MYDIN RM4.90 kalau kat kedai buku (ada la 2-3 yg saya survey) harganya dalam RM 11.90 @ RM12.90 ...gila banyak bezakan? ada gak beli Soduku tp malas nak buat hahahaha...



autopublish

6 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

rajin ko sue....bagus aktiviti nie..dari dok melanguk jek...elok gak perah otak selesaikan bende ni kan.....

Jasfyra said...

bestnya..aku suka gak wat menda ni..nk carik ah kt mydin

Jue ~ mama DnD said...

rajin nyer sue.. ini bukan buang masa.. isi masa terluang... nak cari lgak lah leh buat sesama nagn danish...hehehe

LUKISAN PENA said...

kenagan dahulu kalan

mar!ahaf!z said...

pasni cuba ko meng"sudoku" kan diri plak..

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

lieya- hahaha penat wei tapi syok bila dah selesai

zuera- beli jgn x beli

k.jue - hehehe tu nama nya xde keja kak..bosan lah klu menunggu...

lukisan pena- hehehe dl minat buat word search gak ke

qibby - ada beli soduku tp malas nak pikir..hahaha simpan manatah..

Related Posts with Thumbnails