Followers

Tuesday, April 06, 2010

ال فاتحة بوات ابه


ساي ساڠت ريندوکن ابه
ال فاتحة
بوات ابه موݢ ابه تنڠ د سان برسام ڤنچيڤتا ڽ



04042010 baru ni genap dua tahun abah 'pergi' rindu saya kepada abah tetap sama seperti dulu... setiap hari abah sentiasa di hati saya... kenangan bersama abah sentiasa segar... setiap kali ingat abah airmata akan gugur... Ya Allah jauhkanlah abah saya dari seksa kubur Mu, tempatkanlah abah saya di kalangan orang-orang yang beriman...luaskanlah kubur abah saya Ya Allah...Ampunkanlah dosa-dosa abah saya wahai Tuhan yang Maha Penyayang lagi Maha Pengasihani..

9 comments:

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

Al-Fatihah untuk arwah abah sue.. kita sama2 kehilangan insan tersayang

Jue ~ mama DnD said...

kerinduan pd org yg disayangi yg tleh pergi mmg xkan pudar... semuga abah sue ditempatkan disisi mereka yg beriman & berbahagi adi sana...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

Al-fatihah buar arwah sue...Insya Allah, berkat kiriman al-fatihah dari kau dan ahli keluarga...abah akan tenang di sana...amin

☆ lieya latif ☆ said...

alfatihah .....hanye alfatihah dan doa menjadi jalan interaksi ko dan arwah sue.....perbanyakkan doa tuk arwah.....

eiNa said...

Al-fatihah... semoga arwah pak cik tenang...

sue: sabtu ni free? jum mai umah kami.. mak teh ngan pak teh ada di umah lagi.. (tp kami ada test PTD) ..pi ja umah tak pa.. cik piah ada mana?

♥Azie♥ said...

moga rohnyer di cucuri rahmat

Melissa Mjb said...

al-fatihah....

nifalnin... said...

al-fatihah.. semoga arwah tenang n bahagia di'sana'.. amin...

Sham Ummi Echa said...

al-fatihah..semoga arwah tenang disana

Related Posts with Thumbnails