Followers

Monday, March 15, 2010

Info :Planta Gold

pic drpd en gogel..ni je yg terbaik yg sy jumpak

hari ini saya nak cerita mengenai PLANTA GOLD, mesti ramai yg dah tahu kebaikkan Planta Gold ini kan.. tp saya tetap nak cerita gak... pertama saya sebenarnya tatau pun apa ke bendanya Planta Gold ini... masa saya sopink barang dapaur kt Gaint Kota Damansara ari tu, saya telah dipaksa oleh satu mamat ni mendengar pasal Planta Gold ni... pasal nak cepat punya pasal, saya terus setuju je amik Planta Gold ni letak dlm troli barang terus blah..hahaha senang je kan... muahahaha.. lg pun harga promosi... dalam hati dok pk kalau x mkn nanti buat kek pun okeh...

sekali bila dah beli bagus rupanya..nak tahu nape..satu pasal segala mak nenek yg ada dlm kandungan Planta Gold yang diperkaya dengan lemak yang diperlukan kanak-kanak( + ibubapa) seperti Omega 3 dan 6, serta sembilan vitamin iaitu A, D, E, B1, B2, B6, B12, asid folik, dan niasin... satu lagi kan ke kalau kite beli benda2 buter ke hapa camni ( x mau sebut jenama ..kang haku kena saman) kalau kite simpan dlm esbok akan beku... kite kena kuarkan awal kalau nak sapu pada roti, tp dengan Planta Gold..korang simpanlah dlm esbok lama mana pun..kuarkan terus bleh sapu dgn lancarnya pada roti korang... iye betol..silalah percaya.... mmg mudah sgt..sedap pun sedap... anak saya suka makan roti serta sapuan Planta Gold ni lepas tu tabur sket gula... sedapppppppppppppp

erkhh rasa dah jadi mcm duta plak dah.... pada penggemar roti or apa2 je la.. silalah cuba Planta Gold... dijamin sedap dan mudah serta berkhasiat :)

1 comment:

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

Related Posts with Thumbnails