Followers

Wednesday, March 24, 2010

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010

smlm saya p PWTC... follow librarian opis p buat selection nak beli buku.... hehehe 2 jam jalan tanpa duduk... penat hokeh..sambil pilih tajuk2 yang sesuai untuk dibeli... berpinar mata.. nasib baik org tak ramai... kalau x...pengsan



sambil2 pilih buku tu bertemulah gerai2 yg jual buku2 utk bacaan peribadi.. owhh napelah x gaji lagi..kalau tidak byk la haku memborong... so sy sempat beli kamus bergambar bahasa arab-b.melayu-b. inggeris utk maryam rm 10.00, pastu buku2 latihan..sebuah 50 sen jek... ..hehe untuk saya plak, beli 4 buah novel... dan majalah ujang beli 2 rm5 lepas tu free paperbag yg cuns... suka2..majalah ujang tu yg awal thn punyakeluaran... x kisahlah pasal blm baca...

yang paling x tahan novel2 yg sy sempat rembat sambil pilih buku utk library....muahahaha.. sy x pernah p pesta buku so sy agak terkejut beroks melihat harganya... novel2 tu semua agak lama la ..ada yg ditebitkan thn 2003..camtulah kekdahnya.. ok apa..janji sy x baca lagi..beli jek.. korang tahu novel2 tu bape reganya... hehehe rm5 sebuah okeh... rasa cam nak borong semua title..... tp nasib baik x gaji lagi.... aduh2...mcm nak kena p ulang je ujung mggu ni.... hek hek hek...en abu mcm dah setuju.... beli novel stok 1 thn punya bacaan... syiokkkkkkkkkkkkk

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

satu lg novel ada kt opis la plak... hehehe layan pic ni jela eh....


kepada pecinta novel or buku apa2 jela...sila la ke pesta buku ini..sampai ahad tau.... syok..depa kt last day lg murah... tah2 novel2 ni 3 rm10...huwaaaaaaaaaaa pengsan lagik.....


autopublish

5 comments:

Jasfyra said...

tahun ni aku mls follow company nya trip p book fair.panat kaki aku..hihi
wah..kemain lg ko memborong sue.ko mmg rajin baca novel..wiken ni borong lg bnyk2..dah gaji kan?hihi

As said...

uih...byk nyer buku... rajin tul membaca... dah lama x baca novel... bila la nak rajin baca mcm dulu2

♥Azie♥ said...

rajinnyer ko baca novel..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wei..lama seh aku tak memborong novel. tp serius....giler murah ko...mana nak dpt novel rm5 jer sebuah...paling koman pun rm19.90 ...hu hu hu..kalau dekat nak gark aku borong sue...

ko gi lagi cuti nie, kirim beli novel 10 buah boleh ker...he he he he

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

zuera - wakakaka..wei kalau gaji lagi sakan aku borong...

as - alah as..aku ni pun tatau lg time mana nak baca..beli je dulu..

azie - nak pinjam x?

zana - itulah..ala aku dah x dan nak p..kalau x mmg aku borong utk ko sama zana...

Related Posts with Thumbnails