Followers

Tuesday, March 09, 2010

ooooo macam ni rupanya belangkas!!!

ni pic masa km nak beli belangkas itu... pilih yg besar jek..hehehe klakarkan tgk belangkas ni...


muahaha tarrraaaaaaaa x pasal2 kami dapat tgk, beli dan rasa belangkas.... owhhh sedap gak telor dia..masin2.... isi ada tp sket je dan rasa cam isi ketam.... ni festime tau km tgk + mkn ... tenkiu mak tok pasal belanja km belangkas... sekor rm5 murah kan... maryam pun makan..cayalah anak mama....


autopublish


8 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sue...mmg sedap ooo telur belangkas...
dulu2 kan ayah aku rajin pi cari belangkas nie...pastu bawak balik, mak aku bakar....berebut2 ko aku adik beradik..now...dah lama tak makan belangkas nie.....

Melissa Mjb said...

saye takut tgk belangkas. mcm ninja turtle. hiyak! hahah

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

akak pernah tengok belangkas, tp tak pernah makan.. sedap ye sue.. nasib baik akak tak mengandung, kalau tak, mesti mengidam kan. hehehe

watie said...

salam

sue, saya x pernah makan belangkas lagi.. kena cari gak nie hihihi

Jasfyra said...

aku pun cam kak mimi,penah tgk je.xpenah mkn..dan sesungguhnya aku xtau pun menda tu leh mkn..kesian aku

Sham Ummi Echa said...

ooo..cam2 ke rupa dia.. aku ni x penah tgk langsung.. kekeke..sian kannn

Jue ~ mama DnD said...

sue akak x pernah tgk in live.. tgk dlm blog org byk kali dah.. setiap kali tgk bulu roma ku meremang.. tgk cam pelik.. tp rata² org kata sedap.. sedap ker..? nak masak camna..? mana nak cr ni...??? hahaha...

Puan Iza said...

ooo camni rupa belabgkas rupanya. Tapi, aku cam takut jek tgk belangkas nie....rasa geli pun ada....hehehhe...

sedap ek sue?...kalo aku, tak berani rsnya nak cuba mkn hehehe...

Related Posts with Thumbnails