Followers

Wednesday, March 10, 2010

Nasi Ayam


ahad baru ni..mak tok telah mencadangkan saya masak nasi ayam... kesian mak tok..sejak "abah" [read: arwah] ( sampai skrg saya masih belum boleh memanggil "abah" sebagai arwah ) tak ada, mak saya mmg x makan nasi ayam kecuali saya masak ...eh ada la sekali dua dia p makan kt kedai dgn abg ta, sebabnya ialah dah tak ada sapa nak bawa dia p kedai nasi ayam yg sedap kt raub tu... sedih sgt bila dia kata "lama dah mak tak makan nasi ayam, sejak abah xde ni..." hurmm sedar x sedar dah nak masok 2 tahun abah pergi... rasa mcm baru smlm peluk cium abah.... nasib baik ada video yg saya rakam masa kami pergi langkawi tahun 2004 dulu... rindu sgtttttttt...




autopublish


5 comments:

Sham Ummi Echa said...

dapnyer...lapo tengok... da ler x amik lunch ari nih

Eryati said...

wah suka dgn nasi ayam...salam kenal..polo n link u

watie said...

adoii lapor nengon nasi ayam nie..

sue nasi ayam 1 hihihi :)

Anonymous said...

Good post and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.

Anonymous said...

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.

Related Posts with Thumbnails