Followers

Tuesday, March 30, 2010

menunjuk

hek hek hek...tadi ada program kt PLF... kebetulan pengetua program itu ialah Dr. Fazley plak dah... apo lagi... haku usung kamera ke hulu ke hilir... muahahaha..kalau x dpt amil gambo tadi.. haku tensi... eh eh eh xde lah.. cuma rasa rugilah x bergambar dgn dia udah dia ada depan mata... ensem dia ni... cam engku imran gak... yg penting dia suka senyum so kita nak ajak dia bgambar pun x rasa segan... tenkiulah dr. Fazley ...

13 comments:

As said...

amboi sakan ko amik gambo.. tp naper jauh...heheheh

♥Azie♥ said...

fuyooooo

dtg,..klik2 slurpee

Jasfyra said...

glamernya :)

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

aku jeles aku jeles....
hu hu hu

ko sokmo bergambar ngan org2 glamer kan.....

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

as - hehehe klu bleh kapok lama dah aku kapok dia :P

azie + zuera- hek hek hek tenkiu

zana- kebetulan depa dtg jumpa TDM..aku ambil kesempatanlah

☆ lieya latif ☆ said...

amboi...makan hati mak tau ....heeheheheh

mmg ensem pun die ni kan sue....dah due koo anak die.....maintain cam org bujang sajork....i like!!

makcikrehan said...

memang riak hokay!

rambut ultraman tu buat dia tambak kacak eh..

eiNa said...

apsal die bediri tegak cam tu...ekekeke...

sue: malam ni pakteh & makteh sampai umah, mai la umah kami weekend nih..leh gather2 ramai...

mar!ahaf!z said...

gambar sakan..

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

lieya- hahaha..ensem kooo....jeles2 x?

mak cik - muahaha riak kadang2 bagus...kasi panas sket..

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

k.cik - ala... jumaat ni kami blk raub... huhuhu

maria - jeleskah?

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

k.cik - ala... jumaat ni kami blk raub... huhuhu

maria - jeleskah?

As@Aza said...

pheeewiiittt...jeleeesss seeyyy ;D...hensem lah dia ;)

Related Posts with Thumbnails