Followers

Monday, March 08, 2010

jalan-jalan cari pasal @ JERAM

ini kali ke 3 kami pergi memancing di kolam pancing ikan air masin ni... kali pertama masa p ngan org2 PLF... ramai2... ada ptandingan ..km suma dok apartment kt situ jek...tpkan sekali pun x pernah dapat ikan...huhuhu kesian kan.... hurmm x cukup ilmu lagi ni... minima kena memancing ialah 3 jam.. 1 jam rm13 jek... ni yg dinamakan jalan2 cari pasal... kalau dpt ikan x pe... rombongan kali ini ialah en abu, cu mir, saya, mak tok dan maryam... punyalah ramai yg bg sokongan... sekor x dpt... sebenarnya 2 kali ikan sangkut tp tlepas... mmg dah nak tarik dah.. x leh kata apalah ..dah ditakdirkan kami x de rezeki nak dpt jenahak/siakap .... xpe2 cukup bulan p lagik.... korang doakan km dpt ikan eh... byk dah melabur ni... muahahaha


hehe biasalah buah hati ni punya gambo mesti ada..melaram ngan payung keciknya... pssstt oli, sy jumpa payung kecik ni...rm4.90 satu... cute tau....kecik dan sesuai utk saiz maryam...xde la terbang bila ditup angin... ( mcm iklan plak )


autopublish


1 comment:

Jue ~ mama DnD said...

rajin en. abu p mancing.. kalo en.irwan i xder makna a dia nak p memancing hehehe.. xper sue xder rezeki kali ni..jgn give up...

cantik nyer payung baru maryam.. merahnya mak ngah... hehehe

Related Posts with Thumbnails