Followers

Tuesday, March 23, 2010

eeeeeeeeeee nak sibuk gak

yeahh km dengan jayanya telah ke I-City Sek 7 Shah alam pada suatu malam mggu lepas... hehehe rindu sungguh ngan Shah Alam... yelah 4 1/2 thn dok kat induk UiTM... rindu naik bas mini...naik bas UiTM.. rindu menapak kt bukit tonggek... paling rindu sekali nak masuk kolej seroja semula... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

cantik2 lampu kt sini eeeeeeee rasa nak kena p lagi ni... gambo pun ala2 yelah guna kamera apa je pun...cuba kamera elokkk mesti lg cun la....


makin menjadi plak lentok si maryam sejak akhir2 ni.. ish ish ish

aduh x bleh balh betoi ngan pak cik blkg maryam tu... sama je gaya posing maut tuh..... :P


anak ayah

tolong la pandang mama adik oiii

aksi hongek dari kami...en abu sabo je melayan...hahaha


ok2 saya ber janji ni last ... x tepek dah pic sengal kami dua beranak...

6 comments:

Jasfyra said...

bestnya...xpenah p sana
aku pun rindu uitm..:)

☆ lieya latif ☆ said...

adus...cantik2nye sue...kemain korang anak beranak posing yeak...

aku pun rindu kat uitm....dok kolej cempaka kenanga...pastu kolej teratai....huhu....yea! ko sebut bukit tonggek plak...adoi lagi rindu....ingat lagi menapak gi sekul ngan highheel...ye laa amik kos seketari...wajib pakai yg bertumit...adoi!

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

zuera- hehe jom kite buat lawatan ke UiTM

lieya- kan kan kan... adoiii nak makan ikan jaket lah...

Puan Iza said...

sue, ko pun gi i-city nie...bestkan. cantik sgt lampu2 tu....

eh! ko sama dgn aku la....aku pun dok kolj seroja tau hehehehe....mmg rindu dgn uitm tu kan.....dgn bukit tonggek hahahaha....

Mimi said...

alaaa..nak gi jugak...lawa la tmpt ni...katner ni sebenarnya? jauh ke dr UiTM? ke dekat je? bole la bagi direction camna nak gi situ dr roundabout UiTM..email la..

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

iza - hahaha.....jom iza kite p UiTM semula... aku yg teruja lbh tgk lampu2 tu.. tantek sgt..

mimi - ala mimi byk papan tanda tunjuk arah ke i-city tu..kompom ko x sesat..

Related Posts with Thumbnails