Followers

Tuesday, March 16, 2010

cek pertama daripada nuffnang :)


al-hamdulillah balik umah ptg smlm tgk dlm peti surat ada surat untuk saya daripada nuffnang..yiehaaaaaaaaaaaaaaaaa jumlahnya x banyak pun tapi saya tetap hepi, sapa nak kasi duet freekan...... cukup je amount yg boleh di cash out..terus cash out....hahaha nak dapatkan jumlah itu ambil masa 1 thn 3 bulan... iyelah pasal blog saya ni bukan popular pun... kawan2 rapat ( itupun kalau ada) je yang masuk... x pelah berbaloi la dgn kunjungan yang kdg2 x sampai 50 nombor unik pun dlm satu hari.... al-hamdulillah... terima kasih nuffnang.... untuk cek yang akan dtg nak tggu sampai rm200 ke...hehehe agak2 bape tahun tu? muahahaha

10 comments:

Melissa Mjb said...

tahniah la cik!!!!!!! haha

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ok ler tu sue...
at least berbaloi gark kita berblogging kan..selain tambah kawan....tempat curah perasaan..dpt gark duit kocek...sapa nak aksi free2 kan...

akunyer iklan nuff asyik tido jer sejak pindah rumah baru nie....hu hu hu bila ler nak bertambah gamaknyer $$$$

nifalnin... said...

huhuhu.. best2... bila plak turn aku nih.. heheheh...

Mimi said...

Alhamdulillah..rezeki :)

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

mel- muahaha tq2

zana- haah aku setuju... iye ke lama2 nanti ok la tu..aku ni tggu 1 thn ko..hahaha

niza- sabo2 tak lama lagi ko pun boleh tuai hasil nuffnang

mimi- al-hamdulillah :)

Puan Iza said...

Bestnya....

Alamak! hari tu ko nak ajar aku kan psl nuffnang nie....tergendala daa....hehehehe

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

iza- jom2 nanti aku ajar ko...

♥Azie♥ said...

dah dapat yer best2

belibajoo said...

besnya..alhamdulillah..duit rezeki tu..amin

watie said...

salam sue..

bila laa turn saya nak menuai..

alhamdulillah rezeki.. leh laa wat beli baju maryam hihihi

Related Posts with Thumbnails