Followers

Thursday, March 18, 2010

dia sungguh perihatin

pada suatu malam beberapa hari yang lalu...time tgh rehat2 sambil tgk TV dan berbaju kelawar... kehkehkeh

maryam :mama, nanti kite p beli baju cikgu ye

mama : cikgu? cikgu mana?

maryam : cikgu Sa*** lah..

mama: oooo nape plak kena beli baju kt cikgu? hadiah besday ke?

maryam : taklah..sian cikgu baju dia koyak...

mama : koyak tang mana?

maryam : kt sini ( sambil tunjuk di leher baju kelawar mama )

mama : ooooo cikgu pakai baju apa?

maryam : baju cam mamalah... sian cikgu nanti kite p beli ye ma...

mama : lol lol lol hahaha adik nampak apa2 tak? eeeeeeeeeeee x malu ok ok nanti kite p beli ( kalau x ckp ok nanti dia akan ulang byk kali )

maryam : adik x nampak apa2 pun... sambil senyum maluuuuuuuu


perihatinkan maryam..tah2 baju kelawar mama dia yg berlubang sana-sini pun dia p cerita kt cikgu dia...hahaha kantoi haku....tetttttttttttttt

6 comments:

Mama_Aqish said...

memang prihatin tol la maryam ni...cute je pakai tudung..manis ayu gitu

Encik Mimpi said...

budak2 memamng comell kann..hehe

Jue ~ mama DnD said...

hehehe..kelakarlah maryam ni...sungguh prihatin... mata tajam ni...

☆ lieya latif ☆ said...

hahaahahahaha....comel! comel!

biase mmg camtu ar sue.....sedangkan kite lagi suke pakai baju koyak2 tu sebab baju dah lame kan....sejuk jek pakai nak buang pun sayang keh keh keh ...

betul ko...budak camni mesti die cerita gak ape yg die buat kat umah....so kene laa hati2 keh keh keh ...tapi takpe...sebab sweet!!

Mimi said...

yes..anak2 kita makin besar, makin cerdik, makin prihatin, makin observant...comey & ayu la anak daramu Sue pakai tudung gini..

MAKCIK REHAN said...

cikgu pi skulah pakai kaftan kah?

hihihih

Related Posts with Thumbnails