Followers

Sunday, March 07, 2010

Bila "mustazah" merempit di dalam rumah....

salam semua,

al-hamdulillah saya bertambah sihat... cuma lenguh2 sendi je masih terasa... batuk2 sket... demam kali ni x teruk cuma lemah sgt2 rasanya.... meh layam gelagat maryam hari ni punya n3.. budak btuah ni semakin pandai melaram.... tgk arr paling suka pakai tudung... lepas tu telek muka kt cermin... adoi la genetik sapa pun tatau...

al-kisahnya
maryam telah berebut t-shirt saya yg dia melaram sakan as jubah la tu... siap kata tu dia punya..padahal tu mama yg punya... sampai ke sudah dia kata baju tu dia punya.. siap ikut p kedai pakai camni ...huhuhu dan mama tpaksa beli lagi selai t-shirt camni... dah la kaler tu fav mama... maryam siap kata baju mama x chantek...baju adik cantik bila sy ajak dia tukar t-shirt kami... mmg bertuah punya budak...



ayu la konon... :P


siap naik motor ke hulu ke hilir ngan "jubah" nya...anak oh anak... macam2...nanti bila adik dah besar..mama pow plak baju adik eh...jangan x kasi plak... muahahaha


autopublish


4 comments:

As said...

alahai ayu nyer ustazah sorang ni... suka tgk dia sue.. nak melaram.. anak aku nak jeans jer...huhuhu...
skali skala ustazah merempit aper salahnyer...hehehehe

Puan Iza said...

comelnya maryam pakai tudung....mmg ustazah ni hehehhe...

juita77 said...

amboi comeynya anak dara sorang ni ha...
bleh tu dia pakai baju mamanya...habih la ko sue..
sedikit masa lagi, almari sue, almari dia la jawabnya...

Jue ~ mama DnD said...

hahahah sama lah nasib kita sue... ada sehelai t-sit akak tu setiap kali akak pakai ada org menagis suh bukak.. dia kata tu baju dia... kenapa mama x beli yg sama tuk dia... kena pa mam beli satu jer...bla bla bla.. tp mama dia hati kering wat do no sajor..hehehe

Related Posts with Thumbnails