Followers

Thursday, February 04, 2010

hapdet terbaru : sedihnya...

nampak x darah kt dahi maryam.. benjol tu mcm bola pingpong... ngeri...

dah lepas cuci ...nasib x payah jahit...

bengkak dah surut.. so kena monitor je dlm masa 24jam..klu demam or muntah mmg terus ke klinik...


salam semua,

saya dah blk rumah ...pg td dalam pukul 9.30am cikgu kt nurseri maryam kol bgtau maryam tjatuh otw nak naik van nak ke tadika... aduh nak gugur jantung..tp disebabkan bz mengarang surat ...tabahkan hati gak.. keja pun nak kena jaga... settle keja saya terus blk ...ambil maryam dan terus ke klinik.... al-hamdulillah xde apa2 cuma benjol tu jela..mujur dah pesan kt cikgu dia suh demah ngan ais... muntah2 suma xde... merengek je ni..risau sggh.... harap2 maryam x demam... dia mmg dah selsema... camne la bleh jatuh kena batu plak tu.... hurmm... budak2 mmg suka jalan btolak2..bgurau2..ni la jadinya..nak marah pun x bole...

9 comments:

nifalnin... said...

harap2 maryam x ape2.. bdk2 memang camtukan.. tgh lasak sebab nak membesar nih...

KV said...

alahai..kesian lak kt maryam. Moga cepat baik dan takde pape.

Melissa Mjb said...

nasib baik maryam xape2..kalo da start muntah2 tu mmg kene b'kejar ke spital trus la..get well soon maryam! :)

♥Azie♥ said...

kesin maryam..harap sume ok

~~ciklinn~~ said...

alahai kesiannyer..... ni yg smlm tu kan... semoga cepat sembuh yer..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

ala siannya maryam.. insyallah semoga maryam cepat sembuh

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

alahai...besarnyer benjol maryam sue......

Sham Ummi Echa said...

alahai siannyer.. besar tu benjol..ngeri aku tgk.. hope maryam xde apa2 la ek

Mimi said...

Ya Allah Sue..kesian kt Maryam..semoga cepat sembuh..

Related Posts with Thumbnails