Followers

Monday, February 08, 2010

sambung-sambung lagi cerita tadi....


tarrraaaaaaaaaaaaaaaaa maryam ke klinik gigi la :) ini adalah lawatan maryam yg pertama... al-hamdulillah gigi maryam sihat ..... sebenarnya km mmg plan lama dah nak bw dia jumpa dr. gigi... tp asyik x jumpa masa yg sesuai... saya plak mmg nak maryam p yg kt raub pasal murah tp yg paling utama dr gigi tu sgt baik + lemah lembut... sy mmg dr zaman sekolah mmg pegi klinik gigi kt situ je... selesa sgt2....

sebenarnya bulan lepas rasanya saya perasan mcm ada lubang kt gigi depan maryam dr belah dalam...terus risau okeh... nasib baik sedar awal... dah sabtu lepas gigi itu selamat di tampal...

mula2 risau gak kot2 maryam nangis ke hapa..sekali tgk dia rilek gile masa dr cuci gigi dia..pastu tampal..mmg maryam bg kerjasama yg baiklah.. lega2...al-hamdulillah dia x meragam...

pagi tu mula2 maryam x mo gak.. pasal dia cari ayah dia x de..lepas pujuk2 bgtau nak naik bas.. terus dia ok.... bulan dpn kena pegi lg sekali..pasal dr kt gigi geraham maryam cam ada lubang sket..sebelum sakit..baik p tampal... maryam dah setuju....hehehehe gudgurl :)

3 comments:

Sham Ummi Echa said...

maryam da check gigi eh.. aku pon cam nk bwk echa g dentist gak.. tp kang aku tau harus meraung gajah punyer.. gigi dpn dia cam nk rosak je aku nengok.. suka sgt mkn gula2..eiii geram

nifalnin... said...

gud gurl la maryam nih... heheh...

Jue ~ mama DnD said...

baiknya maryam..dia mmg gud girl.. xdah byk hal pun...

Related Posts with Thumbnails