Followers

Thursday, February 11, 2010

kalut betul hari ini....

saya bgn cam bisa gak hari ni... tpppppppp mcm2 hal tjadi mujurlah tetap sampai opis cam biasa, sblm kol 8pg..hek hek hek opis sy time msk kol 8.15pg...

mula2 dah sampai pintu taska letak brg maryam suma..kasut plak ttggl...p plak kt keta amik kasut..lepas tu tgh pk2 nak ikut jln mana..skrg ni simpang besar umah sy tu pg2 pun sesak weii ..byk sgt t.light..cehh..okeh sambung cerita...la ni km lalu airport subang hari2 nak ke s.alam... lepas tu minyak plak tetiba blink2... ahh sudah..klu dah blink2 tu km ada 10km jek.. pastu ada plak kemalangan 3 biji keta depan sket pd airport.. adoii la.. tawakal je la..ttp ekon suma...

selamat sampai ke petronas.... fuhhhhhh isi minyak suma..sekali pandang blkg.... alamak uniform tadika maryam ada dlm keta...camne leh x perasan ..... kelam kabut kol mak tok maryam... masa tu dah kol 7.30pg... tipun2 x angkat..rasanya ada la dkt 15 kali.... huhuhu..last2 dia angkat gak... minta mak tok basuh bj smlm... pastu gosok.. nasib baik suar mmg ada lbh.. dlm kol 7.40pg mak tok bgtau dia dah p taska maryam..p hantar uniform..anak dara tu dah siap mandi..siap pakai gaun dah....alamatnya kalau mak tok xde...maryam "cuti" lah hari ni....muncong la minah tu ptg nanti.... hehehe ok selesai cerita maryam....

sy plak lepas hantar en abu..terus pecut msk hiway... hek hek hek... msk hiway kol 7.40pg... sampai opis kt pjaya before 8.. laju x laju... pastu hari ni ada 3 biji keta yg mengong... apa hal tetiba nak himpit belah kiri kan..nak potong msk line kanan la wei..sowilah aku nak kasi masok... yg gatai nak p potong ikut kiri watpa... sah2 aku pun bw laju..kalo ko rasa ko bw lg laju..sila amik lorong kanan ye... geram tau... rasanya ni jenis2 yg nak tunjuk hebat..selit sana-sinilah... gerammmmmm okeh... nasib baik en abu bz..dia mesti x baca blog saya hari ni..kalau x..mampus.. hahahaha... wpun bw laju, tp saya ttp bhati2.. xdelah x padan ngan keta kecik dok lorong kanan je kan... dok lorong tgh2 pun dah ok... bila perlu je momotong... ewahhhhh...

2 comments:

mar!ahaf!z said...

kalau ada benda yg agak2 nak buat kita lmbt tu.. memacam lagi halangannye ye..

aku dah lama x merempit la sue.. ilang skill nnt.. lama tak lalu hiway, hehe.. ko slalu praktis make perfect what.. :p

♥Azie♥ said...

knp kalut sgt ko pagi nie????

Related Posts with Thumbnails