Followers

Wednesday, February 24, 2010

JM Bariani House

kata dah gaji kan..harusla p makan kt luar :p hahaha
km makan malam di JM Bariani House kt Gaint Kota D'sara... 1 st time masok.. ada la en abu ajak p sebelum ni tp mcm malas jek... smlm tetiba je km p masok mkn kt sini.. hurmm ok la kot pasal maryam mkn byk...... sebenarnya saya ni x reti sgt la nak komen... pasal sy kurang gemar mkn nasi bariani...hehehe tp rasanya sedap lg yg opis sy dok tempah tu..mmg meletop la bariani kambing dia..klu tak, takkanlah TDM suka kan... hehehe

km amik nasi bariani 2 pinggan, bariani daging + ayam goreng berempah.. lepas tu air teh 3 layer mcm pic atas ni, teh o ais limau , teh tarik + air suam... total suma rm29.30... ok la kot...nasi tu leh mkn 4 org..hehe byk weii....

saya paling suka air 3 layer tu..ada sapa tah penah buat n3 air ni...sedapppppppp bwh sekali gula merah... wangi je ....sedapnya..tetiba teringin nak minum air ni.... sedapp percayalah...

3 comments:

Mimi said...

JM Bariani sedappp..teh 3 layer tu aku blom pernah try...sedap ye?

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

suka air bandung dia .. mmg marbelessssssssssssss.. he..he... ;-)

Seri Nuang Shah Alam said...

hebatnya makan nasik beriani tu..

JM = Jalan Malam Beriyani House

Related Posts with Thumbnails