Followers

Saturday, February 13, 2010

hurmmm... mana satu nih

rasa mcm nak mandi laut..hek hek hek..tp nak p mana ek? PD pun ok gak kan... lama dah x p gelapkan kulit berkelah di tepi pantai yg indah.... maryam pun asyik tanya bila nak p mandi kolam ALLAH? bila nak p tempat sejuk [gentinglah tu] klu p genting mesti ramai org.... cuti CNY plak kan.... hadoi camne nih... mandi laut jelah kot.... n3 kali ni xde gambo... malas nak tggu pic loading..lembabs okeh...... eh korang suma buat apa ek chotie ni? km xde plan apa2 pun.... heran disitu...thn lepas mmg p tido PD 1 family raub...thn ni mcm x rasa je cuti..tetiba dah CNY...nape ek....

anehhhhhhhhhhhhhhhhh

2 comments:

♥Azie♥ said...

aku balik kg..lepas tue ulang alik kejap umah mertua kejap umah aku...hahahhaha..tapi wan depa plan nak p bukit merah..klu jadi kami mengekor jerrr...ko xbalik kedah ker?

klik2 blackbery..muahahaha

liwaniel said...

kami cuti ni tak balik kg pun..duduk je kat sini...takde plan pun

Related Posts with Thumbnails