Followers

Thursday, February 04, 2010

dah boleh jadi "BALABIE"


setelah sekian lama mensaiko mama dia..akhirnya rambut budak bertuah ni sudah boleh ditocang... al-hamdulillah.. la ni asyik kena layan dia utk ditocang rambutnya.... ni pic sebelum dahi maryam benjol ye.. n3 ni telah di re-autopublish ...huhuhu

maryam ni asal rambut dia boleh ditocang maka boleh dikira dia dah jadi BALABIE a.k.a BARBIE gasaklah... lol lol lol

mggu ni nak bawa maryam jumpa dr. gigi..owhhh mama yg berdebar...hik hik hik

6 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

uish...comelnyerrrrr

anak aku sekarang...mmg xde pesen lain leh buat...toncet dua jer lah...rambut dia bukan panjang mana pun kan.....cam maryam...rambut panjang sama rata jer...si batrice...panjang atas...rambut bwh2 x panjang...hu hu hu

♥Azie♥ said...

comelnyer

Jue ~ mama DnD said...

alahai chumells nya BALABIE nie... nak jugak menocang rambut...dalila x mo langsung... tp sejak p skul baru ni barunak sket tocang ..agaknya techer dia pun rimas kot tgk rambut dia... hehe

Jasfyra said...

aduh..rasa nk kiss kuat2
comel bangat maryam sue

☆ lieya latif ☆ said...

KIUT .... sengih yg comel heheheehe.... lepas ni bertambah laa koleksi sepit rambut maryam yeak sue heheeheheh...excited kan kalo anak dah suke melawa nie....kite naik seronok membeli aksesori rambut die heheeheheheh......

ye laa...ngeri tgk benjol tu sue....aku tau perasaan ko mase tu....semoga cepat la budak comel ni sembuhyeak....

Mimi said...

comeynyerikat tocang dua camni...nak gi jumpa doktor gigi? maryam sakit gigi ke?

Related Posts with Thumbnails