Followers

Wednesday, February 10, 2010

CASH



klik pada pic utk baca cerita ini ....

6 comments:

♥Azie♥ said...

sekarang Allah bayar cash..

Mimi said...

astaghfirullah..ada jugak org yg camni ye..tapi nasi da jadi bubur...

Jasfyra said...

Ya Allah..sedih baca kisah ni.tp tula, dulu dia bersalah,skg dah insaf.mintak2 Allah terima taubat dia tu.kesian kt anak2 dia

Jue ~ mama DnD said...

akak dah baca kisah ni... taubat ... tulah kan x baik kalo der niat x baik kat org lain..Allah byr cash kat dunia ni jugak...yg kesiannya anak² dia yg menerima balasan...nauzubillah...

nifalnin... said...

suhana.. aku mintak maap yer klu aku ade tersakitkan hati ko selama kite kwn nih.. mungkin aku x sedar sebab aku just gurau2 jer.. aku kan ske bergurau senda.. hekhekhek... ampun ya buk...

mar!ahaf!z said...

kesian betul dkt dia.. nasib baik ada ruang utk dia utk sedar n taubat..
Allah maha mengampuni n sayang akan hamba-hambaNya..

btw, aku mintak maaf sejak perkenalan kita ye.. aku pun byk sakitkan ati ko.. masa blaja, masa keje..

Related Posts with Thumbnails