Followers

Thursday, February 18, 2010

buah taban



kami panggil buah ni buah taban...org asli jual buah ni..rasa masam2 manis...sedapppppppppppp... korang penah makan ke???

7 comments:

Jasfyra said...

jangankan penah makan sue,dengar pun aku xpenah..mesti sedap

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Aku penah makan buah ni su, kat kebun arwah ayah ada sebatang pokok ni.kiranya pokon ni dah nak pupus tapi kami panggil buah ngeke..rasa dia mcm rambai sket kan tapi teksture dia keras sket dari rambai..click2 ko nyer maxis

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

buah taban erk sue...
serupa seh ngan buah tampoi yg cc aku bw balik dari sabah tu...ke mmg sama cuma nama lelain..
sedap kan...dia cam buah duku....tp kulit tebal..isi manis....he he ehhe

nifalnin... said...

buah sentuulllll... sue, aku nak mkn buah ni dr pregnantkan si naufal n si hayyan.. tp x dpt2 gak lg.... huaaaaa... nak nak... ade lg tak....

Seri Nuang Shah Alam said...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa buah sentul...
tepat sekali wahai niza nin

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

akak ni duduk jer sentul, tp buah sentul pun tak kenal. hahahahaha

Seri Nuang Shah Alam said...

cik puan mimi dok kat chubadak kot?

Related Posts with Thumbnails