Followers

Monday, February 08, 2010

blk raub + naik bas !!!

jumaat lepas km blk raub...mama+ maryam je pasal ayah kerja sabtu 1/2 day.... abah ( abg saya ) ambil km... hek hek hek..yg klakar 30min pertama je maryam ok..lepas tu mula la hek sana huk sini.. ingatkan ayah dia.. siap kt adik rindu ayah... keta abah x best.. adik nak blk rumah... tensen okeh... siap suh kol ayah dia... sora mmg sebak abeh la... pujuk la mcm2 dia x layan....last2 nak sampai raub br dia tido..nasib baik lena sampai pagi....

sebenarnya km ada tujuan nak blk raub awal sket tu.. next n3 saya cerita okeh... sementara tu meh tgk xtvt maryam pada hari sabtu...layan maryam bgambo...masa ni tggu bas... saje je ajak dia naik bas ke bandar... hek hek hek.... bukan main suka dia tau.. asyik tanya je mana bas ni... lamanya bas nak sampai...



ni plak masa dlm bas..puaslah hati dia pasal dpt bayar tambang + amik tiket bas... km 2 beranak kena bayo rm1... hehehe...

sampai je bandar raub ajak maryam p beli kuih dl.. lepas makan2 sket..km ke tempat tujuan asal kami... tp sebelum tu mama kena pow tig tag ngan maryam ...3 kotak plak tu.... adoi la...dia belikan utk kakak2 dia...sabtu tu plak kakak2 kena p sekolah ...ganti ke hapa ek.. mmg badmood sket la.... risau okeh mengingatkan tujuan asal km blk raub tu.... hati maryam kena jaga.... hek hek hek....

5 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

nape wei ko lik raub tu.....suspen jek aku dengar heheeheheh

excited anak2 kite nak bas kan...yelaa dulu kite turun naik bas nak gi mane2...budak2 skrang naik keter jek...tu yg bile bawak naik bas tu suke semacam tu heheeheeh

♥Azie♥ said...

BESTKAN SEKALI SEKALA NAIK BUS...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah...monyok jer muka maryam
senyum pun cam senyum paksa jer...

lamanyer aku tak naik bas loncat2 nie....dekat 10 tahun ada kot.....

sue...aku suka arr jambul maryam....chumel babe....

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Alahai bestnya dpt naik bas..Wawa slalu gak merungut nak nek bas..teruja kalu jumpa bas..Bila lah aku dpt bwk dia naik bas ni...sue bas yg ko naik masa ke bandar tu bas ngok-ngek kan..terimbau kenangan naik bas dulu2..budak2 skrg ni celik mata je naik kete haha

Puan Iza said...

bestnya naik bas....aku ni pun dah lama tak naik bas...

suka maryam yea dpt naik bas....

Related Posts with Thumbnails