Followers

Friday, February 05, 2010

ABC mana?


rasa2 semua bleh bacakan huruf2 yg maryam bleh tulis ... tp mana ABC? pasalkan kite selalu baca ABC...nape huruf2 lain plak yg dia bleh tulis? musykil gak nih.... X Q P M I O jek? saya mmg terkejut masa dia bg saya tisu ni.. x sangka dia bleh tulis sendiri... al-hamdulillah wpun br bape huruf ni je kan.. mama maryam ni mmg hover tau..eh tp ni kan sejarah :) kali pertama dia bleh tulis sendiri tanpa km ajar...


4 comments:

Mimi said...

Alhamdulillah..pandai dia tulih..mmg advance la dia..

☆ lieya latif ☆ said...

eh jgn ko...kalo aku pun excited lagi terover2 excited ko anak kite dah pandai menulis heheeheh

tu ar, aku pun musykil nape takde abc..tetibe huruf hujung2 heheheeheh..ape pun tahniah buat maryam...budak bijak!!

Jue ~ mama DnD said...

pandai maryam nulih....ni kes sama dalila lah... dalila plak plg suka nulih B C D 3 yg A nyer tertinggal... hehehe

MAKCIK REHAN said...

hoh..tak lama lagi dah buleh tolong mama update belog nih!

Related Posts with Thumbnails