Followers

Tuesday, January 12, 2010

xtvt maryam @ home

ni plak cerita ahad...sian kt maryam dok tkurung dlm umah....km pun buka pintu umah ...bentang tikar dan kuarkan menan maryam sket2 ...panggil la anak2 jiran yg dok umah bwh tu main ngan maryam...budak2 tu pun dok main kt tangga jek..dok main2 koyak kertas... mula2 masing2 malu.. lepas tu...meriah la....


masalahnya plak.. depa ni berebut nak main menan yg ada.....adoi la.. lg plak ngan pistol buih maryam tu... siap masuk dlm umah yg x tahan nak cari menan... hahaha

melompat2 main kejar buih budak2 nih... ramai gak yg main dlm 6 org

muffin utk kawan2 maryam... sonok tgk budak2 ni makan... rezeki utk derang... :)

len kali leh ajak depa main lagik... ptg tu siap p taman permainan ramai2.. sonott





5 comments:

Jasfyra said...

kadang cian gak anak2 asik terkurung je kan sue..

Ayumieza said...

alahai comelnya maram sekarang hehehe..yup kesian pun ada klau asyik terkurung tapi bila dapat lepas dari kurungan akan main sesungguhnya hahaha

MAKCIK REHAN said...

maryam pon ada pistol buih tu... aisyah punya dah kena sorok. sbb dia syik nak mintak air sabun. abih licin lantai satu umah!

♥Azie♥ said...

wei sedapnyer aku nak bg aku sikit...sambil tue aku nak top up celcom jap....nuffff

☆ lieya latif ☆ said...

pandai betul maryam berkawan skrang nie...semenjak dah gi sekolah kan sue...bagus tu...so die tak takut kat dunia luar.....

amboi2...kalo aku berjiran ngan ko, hari2 le kami dok tahan perut bau sedap2 dari umah ko yeak hihihi.....harus aku gi terjah jek bawak piring kosong heheeheh

Related Posts with Thumbnails