Followers

Wednesday, January 06, 2010

sambung lagi - Annur @ Tadika Muhajirin

Sambung-sambung lagi pasal Annur ke tadika :) hehehe panjang benar ceritanya... kat tadika ni x disediakan makanan....so kena bw bekal sendiri.. bukan makan sgt pun budak2 ni...so just bg utk alas perut ...nanti sampai taska/nurseri maryam akan makan nasi lepas tu tido .... so mmg x risau lahkan... cikgu kt taska mmg siapkan makanan ...

tgk...maryam siap jelir lidah lg..tah apa yg disembang pun tatau.... tudung pakai..tp selak suar sampai peha pasal air maryam tumpah... nasib bj nipis..jalan2 sana-sini kering semula...

hehe..maryam nampak mama + ayah skodeng kt luar kelas... hari 1st maryam bw roti je..ikka bw biskut....

masuk kelas semula... ni dah lepas rehat... tu semua kawan2 kelas maryam.. ada 10 org kalau x silap... maryam pantang ada masa tluang..sia akan kuarkan buku warna dia...bz dia mewarna... rajin benar..harap2 sampai ke beso la rajin awak tu eh

dah abeh kelas..lepak luar jap..kasi derang main.. terus hantar p taska... mama + ayah p bayo utang kt bank2 terpilih...hek hek hek abes cerita 1st day maryam... al-hamdulillah semuanya lancar..


6 comments:

Mama_Aqish said...

HU...HU....TASKA KAT MUHAJIRIN EK....TOMEI JER MARYAM...PANDAI DIA BERKAWAN TAK NANGIS PUN EK....GOOD GIRL...

Sham Ummi Echa said...

lainnyer aku tgk muka maryam pakai tudung camni.. baik maryam yer xde pon dia nangis..bagus ar camni.. tenang hati ko nk g keje pasni

Puan Iza said...

sonok nampak maryam kat tadika tu....tealah, kwn2 ramaikan...

ooo..makanan bw sendiri yea....ala, budak2 bkn mkn sgt pun kan...

blaja rajin2 yea maryam...

mar!ahaf!z said...

enjoy2 pi tadika ye maryam..
pinky gitu..

budak laki takde ke sue?

☆ lieya latif ☆ said...

ye la sue, aku rase maryam suke kat situ...tgk hepi jek die hah...siap dah ade bestfren tu hehehehe...takde laa ko risau kan....

bagus tul dieorg ni bertudung sume...kalo mia aku tak harap...sure dah kebawah2 tudungnye...tapi bagus ni...mendidik anak2 dari kecil tuk tutup aurat....

Jue ~ mama DnD said...

Bagusnya anak mama nie..x nanges pun 1st day... baguslah sue maryam tu..terletak jer tudungnya sampai waktu balik... dalila pakai tudung plg lama pun 10 minit..lepas tu hilang... panas a.. gatal telinga a.. mcm2 hal...dalila pun ekceli masuk tadika baru... nanti ada kesempatan akak update eh.. 1st week dalila kat new skool dia...

Related Posts with Thumbnails