Followers

Wednesday, January 27, 2010

sakit sana-sini

laporan terkini ceh saya berada di PNM..lani tgh tggu sesi interview dgn Datin Paduka Syarifah Mazlina [DPSM]...hari ni day 2 WPOM 2010... al-hamdulillah semuanya bjalan dgn lancar...

cuma km sekretariat WPOM ni rasa mcm nak tcabut segala sendi ... rasa mcm demam pun ada..penat x yah ckplah.. mana taknya tetiba jd badang hahahaha... saya ni yg selalu lembil letot tetiba jadi gagah perkasa tetiba bleh angkat kotak yg berat2... tetiba bleh angkat meja... semua gara2 hangen satu badan.. ok fine !!! ingat haku pompuan aku x bleh buat... xpe2... len kali biar km je buat semua..senang... opsss sowi ter EMO plak... ok tutup buku... lantak la situ..janji semua lancar ....

oklah..time to go... DPSM dah sampai..session dia pun nak mula dah... jumpa lagi lain kali.. :)

2 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

bravo sue bravo
betul tu...kekdg...bila dah terdesak sangat...kita leh transform jadi gagah perkasa mengalahkan org lelaki kan sue....nak2 bila kita suruh depa...depa tak buat2 gark...so...mmg panas hati ler...

Jue ~ mama DnD said...

sue..last week DPSM dtg MMU buat motivation talk.. semua staff wajib p dgr talk tu.. sib baik best x ngantuk & sgt terujalah tgk slide dia masa dia p pole tu...mmg dia seoarng wanita yg cukup kuat semangat/perkasa/tabah kannnn..

Related Posts with Thumbnails