Followers

Monday, January 18, 2010

saiko betoi....

budak yg perasan dia comel...

sejak akhir2 ni maryam suka benar buat mama rasa sedikit bersalah :( rambut dia kan dah pendek... sekarang plak dia mmg tgh gilerkan barbie... barbie kan berambut panjang... la ni.. hampir setiap hari dia akan ckp.."mama jgnlah potong rambut adik, adik nak rambut panjang mcm balabie.. nak simpan rambut sampai buntot... " mmg terkenalah mamanya..dgn sora sebak dia.... so saya kena la janji pasni x potong dah rambut dia.. kdg2 tiba mood nak ikat rambut.. dia kan suh ikat gak rambut dia.. mcm dlm gambo ni... dia nak pakai klip rambut ni..layankan jela.. ngan rambut mama dia pun dia tepek.... hahahaha


autopublish

4 comments:

♥Azie♥ said...

alahai kesiannyer.nnt panjang leh buat dandan kan..samalh nonie pun rambut pendek.

kak zu said...

Maryam dah pandai nak melawa la tu...
dah besar kan...

sue, rumah kita dekat je ngan kuala selangor tu..
30 minit sampai la...memang best sue..
tangkapan lautnya segar2 belaka..
akak gi tgh...ikan baru naik pagi tu..
bayangkan la...best..

~abahsofea~ said...

haha..sue kesian kejap jer..nanti bila datang "syeikh" dia tue..habis botak rambut anak dia dikerjakan.. :p

mar!ahaf!z said...

sue, aku tak penah tgk rmbt maryam pnjg. asik kene ptg je.. hehe.. kasila chance..

Related Posts with Thumbnails