Followers

Tuesday, January 12, 2010

pagi2 kena buat bekal

ni bekal maryam utk hari ini... ( selasa 12/01/10) + air soya roti ni sebenarnya kecik je..sy buat 3 segi..sekali ngap je nih

pagi2 kena buat bekal maryam utk dibawa ke taska... tiap2 ptg kena tanya dulu apa yang maryam nak bawa utk esok? mggu pertama ( last week ) maryam bawa roti jagung ( 1st day ), roti potato ( 2nd day ), mini burger ( 3rd + 4th day ), nasi lemak ( jumaat )... air kdg2 rebina/glukos atau air masak jer semlm maryam bw telor rebus bentuk kereta.. ( thank laling oli... sy beli benda tu dr oli )

tadika maryam x beri makanan..so pandai2 la mak pak masing2 bekal kan makanan kt anak..bukan depa mkn sgt...melompat lbh.. mana yg suka tgk tv..mmg mkn laju2..lps tu larik msk bilik tgk tv..hahaha...maryam? cam biasa peluk2 ngan ikka.... hahaha sampai cikgu tadika ingat depa adik beradik... ikka siap ngaku yg maryam adik dia.. al-hamdulillah ikka tlg jaga maryam...






3 comments:

~~ciklinn~~ said...

salam sue...sihat dak?

hehehheh aku pun tiap2 hari duk pikir apalah nak dibekalkan budak dua nie.... last2 aku beli jerk frozen food tu byk2...

☆ lieya latif ☆ said...

oo ko kene bawak bekal ari la sue yeak....mmg tak disediakan makan yeak.....takpe sue, ko rajin masak2 nie...kalo aku sure terbabas gak nak masak2 pagi2 nie heheeheheheh.....

tapi kalo dah masuk sekolah rendah nanti mmg wajib le aku masak...tak sanggup nak tgk anak aku darjah 1 dok berebut beli makanan kat kantin heheheheh

Tie-Ibu wawanisolehah said...

mcm biasa dpt milo dell

Related Posts with Thumbnails