Followers

Saturday, January 23, 2010

mmg keji lah...

saya berada di PICC ni... adik saya konvo ptg ni.... skrg pukul 2.30 dah...dia kuar ngan mak nanti km kasi munge...ngeh2..syoknya... en abu lama dah saya x dpt munge..last dpt masa bsalinkan maryam..

nak cerita ni..smlm saya meeting @ PNM..konon2 nak blk ikut DUKE...pasal jln tun razak nak ke pwtc pastu ke jln duta mmg jam...sekali bleh saya silap jalan..x perasan simpang... huwaaaaaaa redah je la kan...last2 stuck kt dpn suria klcc.... adoi la... nak u-turn punya pasal..maaf ye..saya mmg buta KL...redah bleh.. oleh kerana biasa sesat ngan suami terchenta..so saya adalah cool jgn muntah....

saya keluar dr PNM 6.00ptg..nak tahu saya sampai umah kol bape? kol 8.00mlm ye.... hahahaha.... 2 jam yeah... tahniahlah kepada saya kerana akhirnya kena gak lalu jalan yg saya nak elak sgt tu... pengajaran kepada saya ialah..len kali redha je la ikut jalan tu wpun jam gilak!!! ataupun ada org tunjukkan jalan yg lurus....keh keh keh

tapikan kalau ikutkan ok gak...pasal x pasal2 saya tau jalan2 celah2 bangun tu...hahaha kalau x sesat mesti x tau kan... alasan nak pujuk diri sendiri yg tensen so saya rasa lepas ni saya yakin utk ke pusat bandar kuala lumpur secara solo... saya mmg biasa p kl tp p PNM, PWTC atau ke SDCC ... sowang2la..kalau tempat2 lain tu p ngan en abu...

oklah..bubye semua... gtg later sambung ...owhh saya sangat susah hati bila ingat wshop nextweek...siap tido pun mimpi2 lagik.. giler lah....

4 comments:

nifalnin... said...

tahniah kerana berjaya redah bndr KL... hehehheh...

MAKCIK REHAN said...

Nak kena rotan dgn cikgu BM nih!

Penggunaan perkataan KEJI yang salah tempat. kekekeke

p/s : len kali pastikan anda bawak sebuku ROTI utk persediaan mengharung JEM!

As said...

hahaha... sian ko erk.. xpe skali skala jam aper salah nyer... akhir nyer ko berjaya gak sampai klcc...muhakakakaaka

Sham Ummi Echa said...

xpe ar..mula2 sesat..pasni ko mesti hapal jalan kl

Related Posts with Thumbnails