Followers

Monday, January 11, 2010

makan2 @ muara plak

dari besday bash hadif km terus p muara.... x merancang pun nak p...tetiba je pasal ujan dah berenti.... terus km p... lepak2 sana sambil layan maryam.... apa lg order la kerang bakar + tauhu bakar... yummehh sedappppppppp...

nasib maryam x gatal ke hapa..dl penah mkn..maryam gatal2... al-hamdulillah la ni dah ok..

iskhh bersepahnya meja :P


sementara tggu makanan sampai..maryam jalan2 ngan ayah

suka gambo nih....

iskhh ngan mama maryam x mo dok diam.... nak gak cam gambo maryam ngan ayah td...

otw nak p kt kereta ada plak org jual2 mcm2 menan... kena la pow ngan maryam pistol belon buih ni.. seketul rm6... klu anak 2 camno..???


asyik menenbak la kejanya..meriah ngan belon buih ..ramai budak2 yg main nih...

tembak ayah !!! hehehe

ok sekian cerita sabtu maryam & co :)

4 comments:

Jasfyra said...

comelnya main belon...

eiNa said...

erkk..sue dari belakang dah nampak cam cik piah la.. heheeee... peace!!

Puan Iza said...

bestnya mkn kat muara...

aku pun kalo pi situ mesti kena paw dgn haikal gak...mesti ada je menan yg dia nak...

☆ lieya latif ☆ said...

bestnye sue...aku suke kerang rebus or bakar.....jgn ckp ko...kalo meja lagi bersepah wakakakakaaak...

haaa kat situ mmg byk org jual menan kan...kat tepi2....mmg tak sah ko kene paw...siap sedia duit jek laaa hik hik hik

Related Posts with Thumbnails