Followers

Monday, January 18, 2010

longkang !!!

eeeeeeeee geram giler ....dah bape hari saya bersabar...tp bila ingat semula mulut longkang minah tu... panas hati... sesuka hati nak bw mulut ye... nasib baik org yg mendengar cerita minah ni x percaya ckp dia..dan tanya saya sendiri...kalau dia percaya mcmana? x pasal2 saya ni org salah anggap...hishhh

saya x pernah jumpa minah ni..pernah la tserempak 2-3 kali je.. chatting pun boleh kira ngan jari..mcmana minah ni boleh sesuka hati dia je boleh cakap camtu? saya boleh sms dia n tanya nape dia cakap camtu..tp kang x pasal2 saya sama level ngan dia dah la ckp sokmo x mo kalah eeee apa nak jadi nih......


9 comments:

♥Azie♥ said...

adohai..asal la mulut dia macam tue.aku rasa dia patut g beli insurans kalau tak ada yg kena cili nnt.wakakaka....

Sham Ummi Echa said...

haih..perhal ko plak yg marah2 ni? last week aku yg hangin satu badan.. ari ni ko plak?? sabar sue sabar.. tu je yg mampu aku ckp..

Mister Amien said...

mulut longkang takpe, jangan mulut bau longkang sudah.. huhuhu

Mama_Aqish said...

uik...awat ni sue...cam ada yang tak kena jerk...sape yang tak sayang mulut ni???cakap???

liwaniel said...

sape la manusia yang buat sue naik angin ni..tak sayang mulut tu

watie said...

sabar yer sue.. bila kita sabar bila kita terima dugaan dengan redha.. kita akan terima rahmatNya... hati kita akan tenang (pandaikan saya nasihatkan org kikiki)

eh sat nak pi delete n3 tue yer hihihi

☆ lieya latif ☆ said...

uih pes time aku tgk ko marah2 beb....saba sue...bawak2 bersabah....sape laa yg dah buat ko marah nie......biar laa org tu ....kita dgn care kite.....

take care!!

Ayumieza said...

sabar kak..nurul pun penah jadi mcm akak cuma nurul tak sesabar akak..nurul jenis pergi sound depan-depan muka orang yang buat hal tu...baru dia tahu langit tinggi atau rendah..sabar ye kak tapi kalau akak nak g sound dia pun ok jugak baru dia tau akak ni siapa..ini pandangan nurul je..

Mimi said...

sapa yg buat camtu kt ko Sue..jahat tul la mulut..sabar Sue, mudah2an org tu dpt hidayah...

Related Posts with Thumbnails