Followers

Friday, January 01, 2010

hello 2010



salam,

hi all.... amacam 2010 ni..semua sihat? hek hek hek... hari ni saya bz sket.. jap lg siap2 semua nak p nilai, tgk bb baru..anak menakan br... lepas tu terus blk raub.... nak kena keja masa ...hari ni jumaat.. en abu nak ke mesjid plak..silap gaya ada yg kena dok dlm keta...time org solat jumaat.....hehehe...tp ada hati gak lepas tgk bb nak p cari tudung maryam sblm blk raub...dah 2-3 hari mencari masih blm jumpa tudung yg sesuai + selesa utk dia..maklumla budak umo 4 thn... x mo la dia rasa rimas @ panas klu main beli je... tudung tu utk maryam pakai time p tadika, tadika maryam wajib pakai tudung ...

oklah... tata semua, saya nak p bersiap ni... esok nak ke Felda PURUN plak.. sepupu kawen... ohh lama x jumpa mereka2 itu..abeh tluar la ckp pahang yg kdg2 haku pun x faham..hahahaha...

2 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

salam tahun baru sue...
ko cuti erkk...hu hu hu...menjeles seh sebab johor tak amik ler...so, gigih ler hari nie aku duk opis bekerja...

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

Happy New Year sue, apa azam tahun baru?

Related Posts with Thumbnails