Followers

Friday, January 15, 2010

baju seksi ...

posing gaya nih..mama or ayah maryam x ngajor yeh...tatau mana dia blajar lentoks sana-sini... keh keh keh semula jadi kot.. mama x mo ngaku nih ... baju pasar malam sajer..rm10 sepasang dan anak dara saya pilih sendiri... siap gado2 manja ngan mama ...mama nak patern lain..maryam tetap bkeras nak hat ni gak... tetap kata adik nak baju seksi... aduh anak oiii... pasal kecik la mama + ayah luluskan... dan maryam sgt hepi dgn baju ini... maryam siap kata... baju ni pakai kt umah je kan mama... malukan org nampak tiak adik... hehehe tau pun malu...


autopublish


8 comments:

♥Azie♥ said...

xper maryam tecik2 seksi..nampak kiut jer..

~~ciklinn~~ said...

ala tomeii anak dara nie.... geget karnag taulah....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

cantik ler sue....
aku suka baju2 camnie....
ala...x kisah ler harga baper pun...janji cantik...aku pun slalu gark beli baju pasar malam utk batrice.....janji cantik kat mata aku kira ok ler kan....he he he

kecik2 nier ler aku kasi anak aku pakai baju seksi puas2...so, nanti besar xde ler dia heran ngan baju seksi2....coz' kecik2 dah puas pakai....

As said...

cantik la baju dia.. cekci gitew..paling best kan sue.. anak dara ang nikemain lagi posing skang ni erk... rajin ko amik gambo....

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

cantik sue.. akak suka pakai kan emily cenggini gak. nampak sweet

Sham Ummi Echa said...

aku suker ar... cntik n seksi.. pndai lak tu dia posing gaya seksi cam2..hahaha

Jasfyra said...

comey la...
aku mmg pakaikan baju cekci2 kt anak time kecit ..hahahaha
kang dah besar jgn ngengada lak nk pakai.masa kecit dah pakai

Puan Iza said...

Auw! cekcinya....tapi, cantik la sue baju tu. pandai maryam pilih....

Related Posts with Thumbnails