Followers

Wednesday, December 02, 2009

sambung lg pasal raya haji...

maryam suka sgt naik buai ni.. mkn pun kt atas buaian..hehehe


cuba tgk kasut maryam...budak ni mmg suka pakai kasut tbalik..


lepas blk dr tgk lembu..km anak beranak lepak kt luar.. raya haji kali ni agak sedih.. xde rendang atas meja.. x sempat nak buat pun...km sampai a.star kol 12am kira mlm raya lah kan... jammed sket2 la jln... al-hamdulillah... tok en abu x sihat ..so mkn apa yg ada..km just beli lemang sebatang kt kepala batas... pastu beli serunding ikan...

pagi tu sy ngan pakai bj raya siap buat pisang goreng....hahaha

8 comments:

Sham Ummi Echa said...

kt umah MIL aku pon ada buaian camni..tp da uzur sgt da..echa pon suker main gak..

raya tanpa rendang n ketupat mmg x bes kan.. sib baik la mak aku ada buat..nk hrp haku mmg xde la

Jue ~ mama DnD said...

budak² mmg suka naik buaikan...
comel maryam pakai songkok hehehe...rantai maryam dah mcm datin dah auntie tgk ... hehehe.. bagus a maryam ni.. pakai apa pun ok.. kalo dalila rantai tu mau tinggal tali tangsi jer kot...

ciklinn said...

salam sue..sihat ke? lamanya aku taks embang2 dgn kau kan.... huhuhuh gayanya pas bersalinn nantilah gamaknya aku leh berfoya2 kat tenet mcm dulu.... skrg dukk byk lalat berpusing2 kat atas pale aku nie...

maryam sihat?,... tomeiii anak dara tu ha.... ko apa2 hall sms jer aku tau...

MAKCIK REHAN said...

citer pasal boyan kan, last week jiran sebelah umah nenek onah buat open house. umah dia ada boyan cenggitu [mcm yg maryam naik tu]. aisyah dgn sepupu dia punya dok honggak boyan tu. boyan tu lak tepi kolam ikan kap.

tgh kami2 yg tua bangka ni hadap makanan kannn... tetiba dgr budak2 tu menjerit : Aisyah jatuh!

Mak aii... mcm nk tercabut jantung makcik. ingatkan ank bertuah aku tu jatuh dlm kolam ikan. suspen giler, terus terkedek2 lari pi kat boyan tu. rupa2nya dia jatuh terduduk di tebing kolam. sikiiiit jer lagi nk tercampak lam kolam.

tengoklah... buas tak buas anak dara makcik nih! maryam jgn jadi cam mencah tauuu...

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

eh sama jugak la entry ni. nanti akak pun nak update gak f & e main buaian kat kampungk tapi buaian kami jenis bulat tu..

sian sue, tak sempat buat rendang yer. tak pe la, mujur dapat jugak beli lemang, kalau tak lagi sedih di pagi raya kan.

☆ lieya latif ☆ said...

laa ye ke ko tak sempat masak...takpe laa sue, kire ade lemang ade serunding dah kire meriah jugak tu...

ye kooo..same ngan mia n mija...kalojumpe buai, sanggup tak mo turun....aku pun suke gak, nak beli kan tapi umah aku plak jenis appartment...tgu laa umah aku beli siap...boleh laa beli sebijik ....

Jasfyra said...

sue, dina ngan arissa pun suka pakai kasut or slipar terbalik tau..agaknya lg sedap kot kalo pakai itu.hahahaha

Mimi said...

jgn kata maryam je..Najeeb pun suka pakai kasut terbalik...tpkejap je, pastu bising suruh kita betulkan..bukan dia nak betulkan sendiri..hihi

Related Posts with Thumbnails