Followers

Wednesday, December 16, 2009

puzzle dan maryam

hobi budak bertuah ni sejak akhir2 ini ialah siapkan puzzle... yg senang2 yg ada 10-12 keping tu maryam mmg buat sendiri, sekalimain tah ada kot 10 kali dia pasang..buka..pasang..buka lagik... sampailah maryam jemu..... tp yg byk camni..udah tentulah mangsa dia ialah mama...hehehe nasib baik mama mmg suka siapkan puzzle... sakit hati selagi x siap tau.. hek hek hek..layan kan jelah... puzzle ni idpt masa p besday bash aqeel ari tu.. syok arrr thanks as + wan.. hepi minah kecik ni bila puzzle dia siap... puzzle ni klu x silap ada 100 keping... kejap je siap lah..





3 comments:

Jasfyra said...

bagus budak2 main puzzle ni.org kata otak cerdik nanti.aku selalu gak belikan anak aku puzzle ni.lps siap kadang hilang,geram tol aku ar..
lps ni kalo depa siap wat je,aku nk frame.hihi.xde la ilang2 lg

Mimi said...

bagus Sue ko minat puzzle, sbb tu la Maryam ikut gak..

~~ciklinn~~ said...

salam sue.... windunyerrr haku kat kamuuu dikk oii.... aku duk on off ja lagi skrg nie...

ha puzle camnilah yg aku carikkk... senag budak2 nak buat... ada ker laki aku pi beli yg 250 pis tu..hadoiii akulah yg jenuhh tlg siapkan...

mek bila free? meh kita jimba2 kat tasik ka.... mkn2 hehehehe.. lamalah tak jumpa kan...

Related Posts with Thumbnails