Followers

Thursday, December 03, 2009

Maryam @ Hospital Sg. Buloh

mari layan pic dl... ni suma kt area kantin hospital nih... pasal maryam gudgurl masa jumpa dr.. so dia dpt main kt taman permainan ni...

al-hamdulillah maryam sgt memberikan kerjasama yg kepada dr dan jugak misi2 pada hari tu... that's my gurl... dr. suh nganga dia nganga..dr suluh telinga, tekak...maryam rilek je... misi2 pun siap kata good adik ni..pasal derang kt klu budak2 lain siap nangis2... yg maryam siap dok sowang2 sebelah dr... syukur2.. jgn bikin malu mama + ayah ye maryam :P

perjumpaan seterusnya bulan april 2010 plak..al-hamdulillah maryam ok..x de apa yg membimbangkan.. cuma kena monitor jela benda kt lidah dia tu... minta2 benda tu dah stop membesar... klu x kena pk tindakkan selanjutnya... :( terima kasih kepada yg mendoakan maryam :)

sengih lebar dpt main buaian..indahnya dunia kanak2... mama nak main gak..tp x muat tang muntut.. huhuhu

sudah berani panjat ikut gelongsor ni...


weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


panas2 pun x mo blk ...nak gak main lagi..
autopublish

3 comments:

Jue ~ mama DnD said...

Alhamdulillah... Maryam x pe pe.. mcm sue cak harap benda tu x semakin membesar... sbb maryam gud girl mama kasi maryam main buai yer... maryam ni mmg gud girl.. dia mcm budak besarkan sue.. mature

Sham Ummi Echa said...

alhamdulillah maryam xde apa2.. hope menda yg kt lidah maryam tu cpt la hilang kan..

Mimi said...

Alhamdulillah, Maryam sihat xde apa2...semoga sihat sentiasa aminn...

Related Posts with Thumbnails