Followers

Sunday, December 06, 2009

mari buat buat n3 auto publish

hek hek hek..tajuk x hengat... hi all, selamat hari ahad... mggu ni mggu yg bz's ... smlm km dgn jayanya telah pergi ke beberapa tempat... penat hokeh... dr pg sampai ptg kuar...

pagi km ke LENO w/h sale kat kota damansara, dpt la sy rembat sepasang kasut yg seksi... kaler hitam... nanti next n3 eh next ke? x hengat susunan dah.. :P sy tayang... keh keh keh...oklah kot ngan harga dan keselesaan.... tu je pun...ramai giler org.. x larat nak berebut... ingat nak gak rembat pinggan mangkuk 1 set... tp...x pelah..malas nak ckp kuat2 ngan yg jaga brg2 tu..hahahaha...ramai giler org beratur nak bayar... nasib ada kwn opis yg p gak..so minta tlg dia jelah...


lepas tu km terus bgegas ke KLIA, pak lang en abu br blk dr haji...flite derang ke a.star kol 1.55ptg.... sempat la km lepak sana dlm sejam +++ ...dpt air zamzam.... peliks plak sy tgk..x penah tgk lg dlm bentuk gitu... next n3 hokeh sy tunjuk.... hahaha alamak mggu ni mmg mggu menunjuk....


pastu dr sana km ke bangi ambil BIL..dia nak p kenduri kawen kwn dia yg dekat area kg paya jaras... paya jaras tu blkg umah sy je... dari bangi km bergegas ke KFC sek 13 plak... p besday bash aqeel... rasanya km paling lambat kot... huhuhu dan yg paling x ikut tema... malu2... hek he hek...


hari ni plak ada xtvt lain... jap lg br blangsung xtvt itu... jeng jeng jeng.. tp agak sedih km x dpt join besday bash mia + mija... :(

n3 berikutnya adalah n3 autopublish!!!

1 comment:

Mimi said...

nk tgk kasut dan bekas air zam zam...
kami pun x gi birthday bash M&M sbb ada hal lain plus Najeeb dok x berapa sihat je...now da ok sket Alhamdulillah..

Related Posts with Thumbnails