Followers

Thursday, December 10, 2009

lariksssssssssss


pic ni ptg ahad... maryam main larik2 ngan anak jiran atas.. beza umo depa adalah 1 bulan sajok.. tasha bulan 3..maryam bulan 4.. tp cuba tgk tang saiz badan... adusss..sedih lah tgk maryam.. slim sggh...


4 comments:

liwaniel said...

seronok maryam main ngan kawan...irfan kat sini takde kawan..hehehe

sama la ngan si irfan ni sue...kurus je..sekarang ni lagi susah nak makan..huhuhu

Raihan said...

sajer jer taww... kurus tak kena, gumuk pon tak kena. abih camner?

[pertanyaan utk diri sendiri jugak sbb Mencah ku adalah gumuk!]

nifalnin... said...

alar sue, x kisah la kurus ke gemuk ke.. janji anak kita sihat.. yg patut kite risau bile budak2 nih x nak makan n x nak menyusu.. hah.. yg tu baru ko patut risau...
dah.. dah.. gi sambung transcribe..

Sham Ummi Echa said...

ko risau psl maryam kurus... aku plak risau sbb echa mkn gemoks.. dlu dia xmo mkn aku bising.. skang dia byk mkn pon aku bising.. adoi.. sian anak aku serba x kena jd nyer..

Related Posts with Thumbnails