Followers

Sunday, December 20, 2009

kopak kopak kopak

insya- Allah 24hb mlm ni km sekeluarga akan blk A. Star.. sepupu saya + BIL akan berkahwin... so kena la servis apa yg patut ...km blk naik viva je pasal save minyak... so jumaat baru ni kan cuti.. apa lg p Klang tukar tayar lah.... lama giler dekat 2 jam.. hadoi hazab nak tggu ..

minah comot ni beria benar x mo mama amik gambo dia.. iskhh maryam selsema.. masa blk dr taska khamis tu dah bhingus...


en abu jd mandor jap..keh keh keh


3 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

tu ar sue kan....nak kena ganti itu ini...tapi takpe...demi keselamatan gark..

laki aku pun sibuk tu nan ganti tayar keta aku yg nak botak tu...next week nak naik banting....hu hu hu

☆ lieya latif ☆ said...

betul tu sue...ape2 keselamatan diutamakan...aku plak kalo bab servis keter ni mmg selalu gak ikut, tapi aku ngan anak2 lepak kedai minum...laki aku cam en abu lar...pi jadi mandur wakakaaakaakak.....

maryam main babacak ke tuh he he he

Sham Ummi Echa said...

aku plak nk kena service keta mggu nih.. ari sabtu mebi nk g taiping plak FIL aku ajak tgk..hadoiii ikut ati cam mls je nk pg

Related Posts with Thumbnails