Followers

Tuesday, December 08, 2009

ke KLIA

opsss patutya n3 ni dl br yg tadi.. tp xpelah sudah diset..malas mau tukar..hahahaha... mmg tunggang tbalik la...suka hati je ....hahaha ni adalah kejadian hari sabtu lepas sebelum km ke besday bash aqeel dan selepas km ke w/h sale LENO

pasal km lupa nak bw stroller maryam...hang dok je la kt atas menatang ni... org lain angkut bag..km plak angkut anak.. hahahaha

bukan main hepi....yelah bukan selalu dpt p KLIA...

km ke KLIA pasal nak jumpa pak lang en abu yg selamat kembali ke tanah air dr Mekah... flite dia ke a.star kol 1.55ptg..so sempat la km jumpa tanya khabar...


ni la rupanya air zam zam.. sy x penah tgk lg camni.. ke sy je yg ketinggalan???
cute sgt..km dpt sowang satu...


model air zam zam... minah ni suka minum air zam zam :)




2 comments:

MAKCIK REHAN said...

ohh ohhh... tak sabar nk sambut mak makcik balik haji nanti...

☆ lieya latif ☆ said...

alhamdulillah dah lik dari haji yeak sue....syukur.....lepas ni kene la panggil pak haji ngan mak hajjah...cewah......he he he he

ye laa selalu dpt dlm botol2 biase....advance kan skrang...

bilee laa turn kite plak nak melawat tanah suci tu kan....harap2 ade laa rezeki kite pulak

Related Posts with Thumbnails