Followers

Friday, December 11, 2009

ingin tahu rahsia saya???

salam semua...kata mggu ni mggu tayang menayangkan.... hek hek hek
ni pic kek yg sy buat pd 08/12/2009...rasa kek ni pd tekak sy okeh ... sedap tp manis sket..


jemput jamu mata uolsss


rupa atas kek ni agak kureng...

nak tahu cara-cara buat kek ni??? sila jengok kt bwh okeh....



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


taraaaaa....x yah susah2 guna je tepung kek nih... ikut arahan yg diberikan..kompom jadik.... itulah rahsia org m.a.l.a.s .... x kuasa sy nak kuarkan penimbang bagai nak sukat segala mak nenek.... hahaha guna tepung kek ni just tambah 4 biji telor... marjerin suma mmg dah ada dlm kotak ni...

amacam...senang x???


autopublish

4 comments:

As said...

muhakakakaa... segera rupanya... sue.. tp atleast ko rajin gak baking...anto skit kat umah... sure en. abu sayang ko... hahaha.. mcm2 ko masak.. aku ni malas....jadi beli jer la...

☆ lieya latif ☆ said...

ala sue segera tak segera...yg penting sedap ......ko kire rajin gak membaking....tu wat minum petang makan ngan air teh o panas tu mmg sedap tu....nyum...nyum....

Hirda Ibrahim said...

instant pun, tetap kena bakar kan?
aku sungguh x dak mood nk membakar ko.
aku punya instant = beli kat keda kek. LOL

Mimi said...

kek perasa pandan ye? sedappnyerr..

Related Posts with Thumbnails