Followers

Wednesday, December 02, 2009

gambo panas!!!

hahaha acah jek... ni pic km masa raya haji yg lepas.... xde tema2..belasah apa yg ada jek... tp al-hamdulillah ada la kena mengena kaler bj km... xde org nak amik pic km..so en abu amik sendiri.... boleh la bi...kan kan kan

lepas solat sunat raya km p tgk lembu yg dikorbankan... km x buat pun.. niatnya nak buat thn depan.. insya-Allah :) paling km berdua tkejut ialah..cik siti maryam tu x takot langsung.. siap x mo blk nak tgk lembu2 kena sembelih... iskhhh hari 1st raya tu 4 ekor lembu ...maryam tgk sampai abeh ....


siap ajak ayah p tgk dekat2 lagik tu...

budak comot ni..tudung dah ilang dah masa nih...






autopublish


8 comments:

nifalnin... said...

heheh.. kemain berani lagi anak dara hang.. klu naufal, aku x tau la berani ke tdk.. sebab x pernah pun bw dia pi tgk lembu korban.. klu ade pun ms dia baby dulu time nak aqiqah... heheh...

MAKCIK REHAN said...

budak2 skang mmg berani. si mencah pon sama.. masa kenduri qeqah adik dia dulu, terjerit2 dari tingkap suh babah dia dokong sbb nk pi tengok dekat2 kambing kene semelih.

☆ lieya latif ☆ said...

berani maryam tgk kan sue...aku pulak berani2 takut...wakakakaka...ade gak nak gi tgk, tapi last2 tak jadi sebab aku cam takut2....hihihi...wat malu jek aku ni kan.....

kire ok laa tu raye ko pakai gak baju kurung...aku? nan ado okeyyyy...pakai tshirt jek...malas aku nak berkurung2...laki aku jek baju melayu tupun sebab gi sembahyang raye, balik tukar gak tshirt...keh keh khe

Jue ~ mama DnD said...

sue ada jugak gambar raya... siap berbaju kuwung gik.. kami xdo langsung.. cam lieya ckp pakai tset jo...
berani cik siti maryam kita tu...jiwa kental tu sue..hehehe

Jasfyra said...

comey la rambut maryam..nampak kemas je sue

watie said...

samalaa sue niat kita tue.. kita merancang Allah yang menentukan :)

re = sue semalam amik ubat batuk n ubat kahak (pil).. ari nie ada perubahan sikit.. time kasih sue :)

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

oo sempat gak maryam tengok sembelih lembu 4 ekos sampai abis yer. akak pun anak beranak pakai baju kurung pagi raya haji tu

Mimi said...

Najeeb pun gi tgk lembu, tp bila nak sembelih tu takla..takut dia horror dengar bunyi lembu tu...kt tmpt kami ada 12 ekor..

Related Posts with Thumbnails