Followers

Thursday, December 03, 2009

Bisikkan maryam

budak ni klu ngan ayah dia... mmg sgt2 rapat... tgklah pic ni siap nyanyi kt telinga ayah dia... iskh2..pengsang gamaknya klu ayah p o/station...

muncung2 mulut tu ha.. hahahaha
autopublish

5 comments:

mrs khairul said...

betulah sue..anak pompuan mmg rapat dgn ayah kan..aqiss pun ni dh terang & jelas anak bapak..sepanjang masa dok sebut deidi!! jeles aku seh..hahah..nak dengo dia sebut mama time nak mimilk jek..

Jue ~ mama DnD said...

ha'ah sue..akak pun setuju cam niza ckp tu anak perempuan ni mmg rapat ngan ayah meka...sejuk kot...hehehe tp dalila skang lbh rapat ngan akak plak.. letih lak rasanya.. semuanya mama..mama..

☆ lieya latif ☆ said...

alalalalaal..comelnye....ape yg dok bisik2 tu sue.....

tapi cam aku lain plak tau....2 pompuan....mia rapat ngan papanye, mija plak ngan aku....hahaahah...adil, amik sorang satu...wakakakakaka

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

akak setuju, anak pompuan memang rapat giler dengan bapak kan..

heheh macam orang bercinta jer si maryam bisik2 tu..

Mimi said...

girl mmg rapat dgn ayah kan...lama aunty tak jenguk blog ni...maaf ye, aunty bizi yg amat...blog pun dpt update once a week gitu

Related Posts with Thumbnails