Followers

Wednesday, December 23, 2009

Begedil Ayam

sabtu mlm tu... sabtu mlm tu..en abu request nak mkn begedil ...bsilat kt dapo.. nilah hasilnya... byk lg sebenarnya..sumbat dlm esbok dl... goreng 10 ketul dl cukup.... x cukup sifat sgt begedil ni..pasalnya xde daun bawang + bawang goreng malas nak goreng... en abu salah beli..ada ke patut dia beli daun kucai... tu suma salah pembantu kedai tu..en abu kt dia dah minta daun bawang... di baginya daun kucai gak... haihhsssssss.....


autopublish


7 comments:

Mimi said...

bak mai seketoi..hehe

~~ciklinn~~ said...

shedappnyerrrrr.... aku nak aku nak......

sue Ym aku lom download... pc aku mengong......

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

sedap makan dengan soto ni..

Jasfyra said...

xcukup sifat pun aku tgk menyelerakan je weh...tp kalakar ar, daun kucai eh..hihi

liwaniel said...

sedapnye..irfan suka ni..tapi dia makan kulitnye je..hehehe

As@Aza said...

bergedil adalah kesukaanku...tapi nak buatnya...alaahaaaaiii kemalasan betul...makan tak malas :D

☆ lieya latif ☆ said...

rajinnye ko pompuan.....tabik spring aku kat ko....laki aku pun suke bergedil, tapi die pelik sikit, kite biase makan ngan soto kan...die suke makan ngan asam pedas heheehehe....kat unitn ade satu kedai asam pedas yg famous....laki aku mesti amik bergedil he he he

Related Posts with Thumbnails